Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

Οι νέα τάση στα νύχια και κάποια tips για να φαίνονται πιο λαμπερά! ♥



                  Γειά σας κούκλες!!Σήμερα θα μιλήσουμε για τα νύχια.Σε ποια κοπέλα-γυναίκα δεν αρέσουν τα λαμπερά μακριά και κομψά νυχάκια;σε όλες!!!
                  Μπορεί να σας φανεί παράξενο αλλά ένας άντρας σε μια γυναίκα παρατηρεί εκτός από το πρόσωπο,το στίθος,τα μάτια, το δέρμα και τα νύχια!!Στους άντρες αρέσουν τα περιποιημένα άκρα και απωθούν τα φαγωμένα και ταλαιπωρημένα!
                 Μπορείτε να επισκεφτείτε μια επαγγελματία αρχικά για να σας διορθώσει το σχήμα τους,να αφαιρέσει τα πετσάκια και στη συνέχεια να τα βάψει είτε με μόνιμη όζα είτε να τα κάνετε gel που διαρκούν περίπου ένα μήνα!
                Υπάρχουν και κάποιες tips που κάνουν τα νύχια πιο εντυπωσιακά και πιο λαμπερά και θα σας τα αναφέρω!
               
        ♥καταρχάς θα πρέπει να ξεβάψετε τα νύχια σας ώστε να βεβαιωθείτε πως δεν υπάρχουν υπολείμματα.Καλό θα ήταν μια μέρα πριν βάψετε τα νύχια σας να τα αφήσετε να ξεκουραστούν!
        ♥κόψτε τα νύχια σας στο μήκος που επιθυμείτε και ακολουθήστε στο λιμάρισμα.Αυτό κάνει τα νύχια πιο δυνατά με αποτέλεσμα να μην σπάνε .Στη συνέχεια με ξύλινα sticks σπρώξτε τα πετσάκια  προς τα κάτω και αφαιρέστετα με μια πενσούλα.
       ♥πάρτε ένα χαρτομάντηλο ανάμεσα στα δάχτυλα σας για να μην λερωθούν μεταξύ τους.
       ♥πέραστε μια διάφανη βάση και έπειτα το χρώμα που επιλέξατε δυο φορές για καλύτερη απόδοση.
      ♥τέλος περάστε ένα top coat για περισσότερη διάρκεια και μεγαλύτερη λάμψη.

♥Εάν τα νύχια σας σπάνε εύκολα πάρτε λίγο χυμό λεμονιού και ελαιόλαδο για 10 λεπτά.
♥Για να στεγνώσουν πιο γρήγορα τα νύχια σας ψεκάστε λίγο λάδι και στη συνέχεια ξεπλύνετε με κρύο νερό.
                                           
                                  
                                   ♥Ποιά είναι λοιπόν η νέα τάση στα νύχια για φέτος;♥
Μπορεί να τρομάξατε αλλά αυτή είναι η νέα τάση!Πολλές διάσημες έχουν κάνει έτσι τα νυχιά τους.Εμένα μου αρέσουν πολύ και τα είχα κάνει και εγώ!Δε θα σας κρύψω όμως πως η φίλη μου τρόμαξε όταν με είδε με τέτοια νύχια.
                                           Εσείς θα το δοκιμάζατε;
ελπίζω να σας άρεσε και να το βρήκατε χρήσιμο!Δείτε και το νέο μου βίντεο εαν δεν το κάνατε!!φιλάκια!

6 σχόλια:

  1. σαν ταση δεν μπορω να πω οτι μου αρεσει δεν θα το εκανα μου αρεσαν πολυ οι συμβουλες σου ομως για τα νυχια

    πολυ ομορφο blog followed you :)
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμενα μου αρεσε αλλά εντάξει δεν συγκρινετε με το κλασικο τετραγωνο!σε ευχαριστώ πολύ :*

      Διαγραφή
  2. Μολις βρηκα το blog σου απο σελιδα στο φβ και μου αρεσε πολυ το ποστ σου!
    Την συγκεκριμενη ταση την κανω εδω και δυο χρονια περιπου, μιας που παρακολουθω ξενες bloggers και πολλες τα κανουν εδω και καιρο ετσι!!
    Η αληθεια ειναι οτι εχω φαει δουλεμα απο τους φιλους μου αλλα εμενα μου αρεσουν πολυ και μου φαινονται πολυ classy!!

    πολυ ομορφο ποστ και ωραιο blog!
    ακολουθω αμεσως :P

    xoxo
    http://myjuicysecretss.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω απο ξενες εμαθα την ταση!!!δεν μας νοιαζει τι λενε οι αλλοι εφοσον αρεσε σε εμας θα το κανουμε ;) σε ευχαριστώ πολύ!!και εγω θα γινω μελος στο μπλογκ σου :*

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Έλενα! Πολύ όμορφα και σωστά τα λες:) μπράβο!!! θα σε παρακολουθώ....:) realwomangr.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ Αναστασια μου!!! και εγω θα γινω μελος στο μπλογκ σου :)

      Διαγραφή